Det kan godt være, at nogle mener, der ikke er styr på tingene i provinsen, men den holdning er mest typisk for de københavnere, der sjældent eller aldrig kommer vest for Valby Bakke. Det må de sådan selv om egentlig. Vi bruger for eksempel en professionel telefonpasning og receptionsservice – og selvom firmaet bag ligger på Sjælland, er de eminent gode til det.

Bedre service = flere kunder

Det startede lidt ved et tilfælde ved at vi kom i kontakt ad omveje med Lars Blumensaadt her:

Nå – han driver jo firmaet Blumensaadt, og det endte selvfølgelig med, at vi indgik en aftale med ham. Og vi kan uden for enhver tvivl se, at vi fr mange flere kunder nu, hvor der aldrig smutter et opkald for os.

Når vi er travle, omstiller vi telefonen til dem – og så er det en af deres medarbejdere, der tager vores opkald, præsenterer sig som os – og enten tager de mod besked eller direkte besvarer de spørgsmål, opkalderen måtte have.

Alle burde gøre det

Når man påtænker, hvor billigt og nemt, det er , er det egentlig lidt af et mysterium, at der ikke er mange flere, der benytter sig af den service. Helt ærligt: Her i 2018 er vi altså forbi tiden med tåbelige telefonsvarere i åbningstiden, er vi ikke?